Kär!

Jag har blivit kär, helt tokförälskad, i ett hus. Såg det i en annons igår och gick in på hemsidan för att kika lite, det är verkligen perfekt. Så himla fint, precis så som jag vill ha. Åh... Inte så fruktansvärt dyrt heller, men så måste man ju ha en tomt också och framförallt någon som bygger ihop huset åt oss. Tror faktiskt inte att jag ska ge mig på det även fast jag fått för mig att jag är grymt händig, Har nog som så många andra drabbats av "MartinTimell-syndromet". Men jag har insett mina begränsningar, att bygga ett hus är nog lite mer komplicerat än att skruva ihop möbler och så.

Åh... det är så jobbigt när jag blir såhär. Nu kan jag bara tänka på hur underbart det skulle vara att få bo i det där huset. Och längtan blev inte direkt mindre när jag blev väckt fyra i morse av att grannarna bråkade. Underbart när man ska kliva upp klockan fem. Usch.

Jag mår dåligt av att vara på jobbet. Längtar till alla helger är över så jag slipper allt det här. Orkar verkligen inte mera.

Snart ska jag krypa ner under täcket och drömma om "vårt" hus.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0