Julstämning?

Sådär, nu börjar det bli dags att hitta tillbaka till julstämningen. Det brukar vara så att varje år får jag tonvis med julkänslor i mitten av oktober, sen ju närmare julen det kommer ju mer får vi slita på jobbet och ju mer försvinner alla trevliga känslor om en myspysjul.

Har jobbat på tok för mycket det senaste, det känns i både huvud och framförallt i kroppen. Har haft ont i ungefär varje kroppdel som finns. Händerna, som jag i och för sig alltid har ont i har varit extra plågsamma, speciellt den vänstra. Mina knän har gjort ont och varit helt uppsvällda. Sen kommer ryggen, huvudet och nacken och allt det andra. Usch. Igår kändes det inte som jag fick mycket gjort, blev helt slut bara av att dra ut en pall från lagret till butiken. Var löjligt trött.

Igår kväll var vi ute på Simon och Viktor och åt middag med flera av Magnus barndomsvänner. Det var jättetrevligt och underbar mat. Var inte riktigt på mitt mest sociala humör, längtade mycket hem till sängen. ;)

Idag har vi åkt runt och lämnat lite julklappar och nu är vi i Kläppe. Blir nog lite julstök ikväll, klä granen och så. Lyssna på julmusik, äta alldeles för många chokladbitar och spela sällskapsspel. Så det blir nog myspys trots allt.
Hoppas ni får en trevlig jul!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0