Promenader

Det blev lite promenerande igår, vi skulle till Willys och handla men tog en liten omväg och gick längs vattnet och kom upp borta vid minnesgärdet, nedanför Boda Borg och då blev Magnus sugen på att spela flipper så vi gick in och spelade en omgång. Första gången för mig och jag var väldigt dålig kan jag säga, men det spelade inte så stor roll. Sen gick vi på Sängjätten och kollade, dom hade endel fina sängkläder men det känns som jag aldrig kommer att besöka den affären igen. Sen gick vi i alla fall på Willys, försökte prata lite med Hanna men det var rätt mycket folk, handlade en massa grönsaker och gjorde en mycket god middag när vi kom hem. Kasslergratäng med blomkål och broccoli och sallad från farmors land.

På kvällen kom Siri förbi, hon var ensam hemma då Erik var och fiskade. Vi pratade i nån timme och sen kom Erik och hämtade henne. Kvällen spenderade vi framför nån film som gick på tv, minns inte vad den hette men den var rätt okej, fast lite löjligt slut.

Idag gjorde jag först en jättegod frukost med en massa frukt och grönsaker och sen gick vi ut på en promenad. På hemvägen gick vi förbi Matpiraten och när vi kom hem tog Magnus plats framför tv:n och jag la mig på sängen och läste.  Fast det tog inte så lång tid innan vi somnade båda två... :)

Nu ska jag kila bort till soffan och pussa på min man!

/M

PS. Jag har en väldig träningsvärk i övre delen av ryggen, typ skulderbladen. Ajaj.

Kommentarer
Postat av: Robban

En hälsning från ett varmt och skönt västkusten, äntlige efter allt regn. Kanske kan ge dig motivation att komma ut. Länkar en bild på mig och lillflickan! ;) http://www.robertryden.com/img/dsc00611-2.jpg

2007-08-05 @ 02:37:12
URL: http://www.robertryden.com
Postat av: Madeleine

åhh Marja, klart du inte behöver skaffa en bebbe för att jag ska hälsa på dig haha! Jag är bara helt värdelös på att planera min tid och dessutom förjävla glömsk...tar seden dit den kommer och kommer sen på allt annat jag glömt.. du är inte den ende jag glömt ta kontakt med..huvva jag måste gå i ngn sorts hjärmgymnastik eller så får vi helt enkelt boka ett datum och jag skriver in det i kalendern då brukar det funka hahah! Hoppas allt är bra iaf jag är nyss hemkommen från Mora. Ska boka tvätttid och sova!! vi hörs av kram!!

2007-08-05 @ 22:09:10
URL: http://www.madeleinemattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0