Jobb igen

Så var den semestern slut. Fast det känns som jag varit ledig jättelänge, det beror nog på att jag inte planerat så mycket utan mest tog det lugnt, jag ska komma ihåg det till nästa sommar, då jag även hoppas att jag får sällskap på semestern (hint, hint till Magnus).

Har känt mig laddad inför jobbet i en vecka, fast i samma sekund som väckarklockan ringde i morse tänkte jag bara -NEJ!!!
Men det gick ändå bra, jag och Micke fick jobba som galningar för att försöka få lite ordning i röran, det gick väl sådär. Fick mina nya arbetstider och fick höra lite om de nya uppgifterna. Jag kommer att få jobba lite bättre tider i alla fall.

I helgen var vi upp till Tåsjö, det var kalas då en av Magnus ingifta morbröder hade fyllt 70. Massor av mat och allsång bjöds det på. Trevligt hade vi, synd att det ligger så himla långt bort, jag skulle inte orka åka dit varje helg precis. Vi var även och kollade in Martin och Ulrikas nyinköpa stuga som var jättemysig. Åkte hem ganska tidigt igår förmiddag, sen blev jag liggande framför tv:n och all sport mest hela dagen medans Magnus gjorde pappersarbete.

Nu ska jag snart sova, är helt knäckt, hela kroppen värker och huvudet tänker bara "vill sova, vill sova, vill sova". Och i morgon blir det ännu hårdare på jobbet, huh. Tur att jag är ledig på onsdag....

Det känns så bra att jag har saker att se fram emot ända fram till nästa semester.

Oktober: Kickoff med jobbet på Holiday Club, Åre
November: Resa till Stockholm, bo på fint hotell med Magnus
December: JUL!!
Våren 08: New York
Våren 08: Hemkomsten från NY... ;)
Sommar 08: Semester!

Se där, det kommer att gå fort.

/M

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det är fan så att jag längtar jag med ;) Till jul, semster, vår och påsk, ja u name it! tihii! Kraam

2007-08-28 @ 20:28:58
URL: http://www.madeleinemattsson.blogg.se
Postat av: Madeleine

Förresten nyfiken vad du fått för nya arbetstider, hoppas dom är riktigt bra, inte som mina skittider...grr! Vi MÅSTE ju starta vårt pyssel! huhh! Pöss

2007-08-28 @ 20:29:51
URL: http://www.madeleinemattsson.blogg.se
Postat av: Madeleine

IMORRN SES VI!!! *längtar*

2007-08-28 @ 22:14:50
URL: http://www.madeleinemattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0