Längesen!

Oj, vad längesen jag uppdaterade! Tiden bara rinner iväg och jag hinner ingenting. Året har börjat med en evig influensa som aldrig ville ta slut. Men de senaste två veckorna (ta i trä) har jag varit frisk. Har tränat ganska mycket och det är så skönt! Hade satt upp ett personligt mål att komma i min bästa form till jag fyller 30 om ett år. Men det får bli ett delmål, för min älskade N kom hem en dag förra veckan och friade till mig så nu planerar vi bröllop till nästa sommar. DÅ ska jag vara i min bästa form. Så underbart det ska bli! Tänk att få bli N:s fru?! Så om jag kan skärpa till mig lite med uppdateringarna här så kommer det nog att bli en del bröllopssnack.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0