Veckan som gått...

...har vi sålt möbler, börjat packa lite inför flytten och köpt lite nya möbler. Stackars svärföräldrarna har snart proppfullt i sin källare med mitt gamla bohag och de nya sakerna vi köpt. Men nu är det ju faktiskt mindre än en månad till flytten så snart har de massor av plats igen!
Har så mycket inspiration för inredning i vårt nya hus, nu fattas bara en rejäl slant på kontot för att kunna förverkliga idéerna. Men, vi har ju fått en ny hobby N och jag, nämligen auktion! Så galet kul och så billigt! Vi har även handlat lite på blocket. Vi har sålt N:s soffa, fåtöljer och tvbänk och köpt ett slagbord, en träsoffa som vi ska ha som säng och en fåtölj/divan plus en massa småsaker och ligger ändå på plus i kassan. Vi har även lagt ut en sängstomme och min bil! Får vi sålt det så ligger vi verkligen på plus. Det vi letar främst efter nu är en säng till Amanda och en gungstol.
 
Nu ska jag fixa lite lunch och sen ska vi ut på pw med syster/moster Siri. Tror det blir runt Frösön, blir en rejäl tur härifrån och extra jobbigt eftersom jag ska ha vagnen också. Men det blir härligt. :) Nu har också höstschemat börjat på gymmet och alla pass är nya så det ska bli kul att prova på till veckan. Tror jag ska prova några nya pass faktiskt. Min ena träningskompis tjatar om Bodybalance som är blandning av yoga och pilates och min andra träningskompis försöker få mig med på Spinning. Har vägrat båda men varför inte? Det jag verkligen behöver är konditionsträning så Spinning kanske är det rätta.
 
Well, dags att gå.
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0