Uttråkad och lat!

Men åh, vad tråkigt det är att ha semester ensam! N började ju jobba i måndags igen och det är skittrist! Tur att Amanda kommer på söndag!

Fy vad jag blir seg och lat av att vara ledig. Bara att klä på mig blir som ett heldagsprojekt. Usch, vill egentligen vara produktiv och hinna med en massa. Men jag orkar faktiskt inte. Och det är väl det som är semester kanske?
Igår blev det en vända ut på Stråket igen. Fast det var inte så roligt, mycket mera folk så man fick trängas i tälten. Och så var jag inte lika lullig som i måndags så då blev det inte lika roligt. Kanske ska gå ner en sväng på eftermiddagen och kika på folk, om jag orkar göra mig i ordning alltså, haha.

Nej, jag tror jag ska göra lite nytta här hemma idag, vi har inte städat och diskat sen kalaset i lördags (!) plus att vi har tvättat typ fyra maskiner tvätt som behöver vikas, puh! Det ser verkligen ut som ett bombnedslag här, usch usch.

Åh, vad vi vill flytta nu! Ge oss några miljoner tack, så vi kan köpa oss ett litet hus eller radhus eller tält eller vad som helst utom det här.

Nej, disk och städ var det. Och så ska jag läsa lite, har två böcker på G nu, en roman och en fakta om kost/träning. Och på tal om kost så vore lite mat inte helt fel.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0