Semester

Åh, vad skönt med semester! Tyvärr har jag varit sjuk i två veckor nu, vilket drar ner humöret rejält. Är så sugen på att träna så jag blir tokig snart!
Semestern i Göteborg och Dalarna var jättemysig, ska skriva ett inlägg om den snart. Vi kom hem i fredags och i lördags fyllde mitt lilla hjärta tre år! Helt galet ju, hur tiden går...

Igår och idag har jag dock fått betala för att jag hållt igång trots monsterförkylningen, har varit helt slut. Ikväll är det planerat att bli lite festligheter på Stråket och jag vet inte hur jag ska hitta energi och lust till det. Lite vackert väder hade ju hjälpt till, men jag ska inte klaga det regnar ju inte och (kors i taket!) det är nästan vindstilla.

Nej, jag ska göra en djupdykning i garderoben, kanske blir det en ny klänning som jag shoppade på semestern (Sågmyra outlet=I love!!), om jag hittar några skor att ha till...
En rolig grej är iaf att jag tagit hit en bananlåda med smycken och smink som jag haft på förvaring, så där ska jag också kika om jag hittar några fynd.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0