Helgen

Det blev inget mer stråkande eller yrande för oss. I fredags tog vi med lite fika och åkte på bilbingo. Och tillslut fick jag vinna, för första gången. I absolut sista spelet också, 2000kr, mycket välkommet!

Igår gick jag en sväng på stan, kollade på tivolit och fick lite panik över allt folk. Köpte uppföljaren till boken jag nu läst ut. Sen var jag och hyrde tre filmer och köpte lite för mycket lösviktsgodis på Hemmakväll. Ändå höll jag mig hyfsat i skinnet för att vara just där. Brukar lätt sluta med överfull påse med allt gott godis de har.

När N slutat jobba träffade jag honom där och så handlade vi till middagen. När vi lagat mat och ätit var vi chaufförer till N:s föräldrar, morfar och några vänner till dom som varit ute och stråkat. När vi kom hem tände vi massor av ljus, öppnade balkongdörren lite för att höra regnet som vräkte ner och så mös vi ihop oss i soffan och kikade på två filmer. Sååå skönt!

Idag jobbar N igen, längtar till fredag då han är ledig efter elva dagars jobb i sträck. Om några timmar kommer Amanda, längtar!! Innan dess tänkte jag skriva en middagslista och åka och handla. Diska behövs också. Det är ju även jättefint väder idag! Hinner inte ut något innan A kommer, men vi får väl ta en promenad ikväll istället.

Nej, bäst att sätta igång!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0