Update igen...

Inte världens bästa bloggare just nu men får väl göra en uppdatering om det finns några intresserade.

Har flyttat in i min sommaretta, jättemysigt hus och lägenhet. Gamla fina fönster som man känner sig full av när man tittar ut igenom. Gula och knallblå tapeter. Har ingen tv, ingen radio, ingen dator, faktiskt inte ens en stol där. Bara ett bord, en säng och en hylla. Och så kläder, skor och en massa toalettartiklar. Tror det får fortsätta så, så länge jag inte har nån tv eller dator att slöa vid så måste jag ju hitta på saker, mycket roligare! Stolar däremot står på inköpslistan, det är inte jättebekvämt att sitta på golvet och äta.
Den här veckan är dock min Amanda-vecka så jag njuter av alla bekvämligheter i huset, internet till exempel.

Har börjat slarva bort min fina sommarform! Dåligt med träning och dålig mat (=snabbmat, glass och kakor), ajaj! Måste skärpa mig. Måste! Ser resultatet av mitt slarv och gillar det inte! Så, mitt nya mål är att tappa 4kg innan semestern (som börjar v29). Sådär, nu är det skrivet, nu kommer jag inte undan!! Moahahaha!

Midsommar på fredag! Blir lugnt familjevänligt firande, förhoppningsvis med Mariann och familjen. Kanske blir typ Jamtli, dans runt stången och kransbindning på dagen. Sen lite god mat på eftermiddagen.

Gah! Jag är så sötsugen så jag tror jag går under. Men det får bli en hårdbrödmacka med keso innan jag lägger mig. Och vatten. Det får vara slut på sötebrödsdagarna nu.

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0