Lör 29/1 -Sjuk och pysslig-

Sådär, då har den första normala veckan varit. Fast helt normal blev den inte eftersom jag fick någon slags magsjuka på onsdagkväll. På torsdagen var vi ju ändå lediga med jag sjukanmälde mig igår och idag. Fast jag mår bra nu, men kändes lika bra att vara hemma en dag för mycket. Aldrig bra att gå tillbaka för tidigt, speciellt inte med magsjuka när man jobbar med mat. A fick inte vara på förskolan igår eftersom jag var sjuk så hon fick köra vård av förälder.

Annars har det gått bra på förskolan, när hon fick börja klockan sju på morgonen så blev hon så trött att hon somnade utan problem efter lunch. Så allt löser sig!
Dessutom har hon somnat vid sju på kvällen och sovit hela natten!

Har roat mig med att sy lite, en vimpel som ska hänga i A:s rum ska det bli. Fattas bara ett band nu, men det måste jag köpa. Undrar om tygaffären i byn har öppet imorgon?
Funderar fortfarande på vilka gardiner vi ska ha, tänkte rosa-vitrandiga, men nu börjar till och med jag tycka att det är väldigt mycket rosa därinne. Kanske ljusgröna skulle bli fina...?

Nu ska jag surfa vårkläder och ignorera snöstormen som dundrat utanför huset hela dagen.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0