Tis 21/9 -Jobb-

Jag har jobbat i två dagar och inte suttit vid datorn något alls. Men nu har jag långledigt ända till nästa torsdag. Det känns himla bra! Ska mysa med A, pyssla här hemma och så tänkte jag försöka ta mig in till staden. Fast då vill jag helst ha sällskap, så vi får se, om jag lyckas ragga upp någon. :)

I morgon tror jag att vi tar en promenad till (min) farmor. Har lovat att vi ska komma och hälsa på i flera veckor. Men all förkylning har ställt till det. A verkar må mycket bättre nu, hon har inte hostat alls sen jag kom hem. Så inatt kanske, kanske vi slipper hostattacker och gråt?! Hoppas!


Höstblommor och nytt grus.

Nu är det hög tid för mig att uppsöka sängen. Det är väl uppstigning strax innan sju skulle jag tro.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0