Sön 19/9 -En helt vanlig dag-

Idag har vi haft en lugn söndag. Tvättat, plockat ihop grejer inför loppisen, sovit, varit ute, fått besök.
Hela lilla familjen börjar nu att bli friska. Jag hostar bara lite och Amanda med. Hoppas hon slipper hostan i natt. Det har varit som värst när hon sovit någon timme de andra nätterna. Då är hon helt otröstlig i minst en timme, ofta längre. Både jag och Magnus längtar mycket tills det bara är de vanliga nattuppvaken.

Jo, vi fick lite besök idag med, Anneli, Olle och Lillian kom förbi och sa hej. Amanda fick presenter (som vanligt), fina kläder att växa i.
Har kommit fram till att jag måste göra ett storbak. Den här helgen har vi ju haft många spontanbesök och då kommer jag på att jag måste baka och fylla frysen så det finns att bjuda på. Men det är smart att inte ha nåt heller, för risken är ju att man själv går och småäter tills det är slut. Men någon dag i veckan ska jag göra en insats.


Lördagspyssel...

Nu börjar det bli dags att sova, jobb väntar i morgon.

/M

Kommentarer
Postat av: Anna

Superfint :-)

2010-09-21 @ 09:09:48
Postat av: Marja

Tack! :)

2010-09-21 @ 23:20:33
URL: http://marjasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0