Mån 13/9 -Seg natt-

Inatt var Amanda (och jag) vaken mellan tolv och två. Helt otröstlig. Försökte ge Alvedon med det vägrade hon. Somnade till nån kort stund och vaknade och skrek igen. Jättejobbigt när man inte vet vad som är fel. Till slut gav jag en Alvedon i rumpan i stället fast hon avskyr det. Då blev hon lugnare och somnade i min famn när jag vaggade och sjöng. Lilla tussen min. Funderade på om det kan vara öronen, när hon hade öroninflammation i våras så var hon också så här på nätterna. Idag är det dock full fart på henne, hur pigg som helst. Så vi avvaktar lite, blir hon lika ledsen inatt så ringer vi BVC i morgon.


Lillskrutten med favorittigern.

Det gör så ont i mig när Amanda mår dåligt, önskar jag kunde ta bort det onda från henne och ta det själv.

/M

Kommentarer
Postat av: Mariann

Nämen vad jobbigt ! Hoppas hon sover bättre inatt o att hon får vara frisk. Känner exakt lika angående att jag tar sjukdomar själv istället för att de små ska vara sjuk. Kram

2010-09-13 @ 11:34:43
URL: http://mariann.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Huvva vet hur det känns, man blir så otillräcklig! Hoppas hon frisknar på sig! Söt tiger hon har! Kram

2010-09-14 @ 13:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0