Lör 4/9 -Ute-

Blev mathandling på förmiddagen. Lunch när vi kom hem och sedan har vi varit ute nästan hela dagen. Pappa kom och hämtade en massa ved i två omgångar. Blir någon vända till i morgon. Amanda lekte och verkade tycka att det var jättekul att vara ute. Hon grävde med sin spade och körde gräsklippare. Hon och jag tog en promenad och hon gick och gick. Försökte vända henne hemåt men dit ville hon inte gå. Till slut fick jag bära henne hem under vissa protester.
Vi klippte även ner våra vildvuxna bärbuskar och så lånade Magnus grannens åkgräsklippare och klippte vår lika vildvuxna gräsmatta. Det var väl som julafton så nu gissar jag att en sådan står på önskelistan. :)

I morgon blir det barnkalas och jag har fixat med presenten i kväll, hoppas födelsedagsbarnet gillar den.

Nu ska jag lägga mig och hoppas på en natt utan störningar och gärna en lång sovmorgon på det.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0