Lör 11/9 -Grus-

Idag har vi varit ute. Skottat ut grus på uppfarten och krattat. Har konstaterat att vår uppfart ser jättestor ut utan träd framför och med nytt, ljust grus. Amanda har lekt och vill aldrig gå in. Grannflickan kom över och lekte lite. Och männen håller på med sina projekt.

Fick ett litet besök från Dalarna, nämligen min mormor och Stig som hälsade på lite. Amanda fick grattis i efterskott-presenter. En Brio-tax och ett Nalle Puh-pussel.

Förut när jag låg vid tv:n så kom Amanda och kröp upp i min famn och sa "-Mamma!", sen gav hon mig en jättepuss. Att jag inte dog då. Min älskade lilla tjej!

Imorgon måsta vi handla mat. Letar som en tok efter recept men hittar inget. Har varit inne på sju olika matsidor men får ingen inspiration. Får leta vidare...

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0