Fre 24/9 -Trist-

Men vilken trist dag. Alltså vädret gör ju att man bara vill gå och lägga sig. När man sen läser att det är över 20grader i södra Sverige så blir man ju inte muntrare. Så vi har mest bara försökt att få tiden att gå idag, väntat på att Magnus skulle komma hem. Skulle behövt städa men jag orkade bara inte ta tag i det. Körde några tvättmaskiner, det fick räcka.

Har precis haft grannarna här på fredagsöl. Har ätit chips och ostkrokar så jag är proppmätt nu.
Hoppas min hosta går över snart så jag kan börja träna lite igen.

I morgon tänkte vi gå på stan, om det inte är alldeles för trist väder. Det är Amanda som behöver lite kläder inför vintern. Sen är vi bjudna på middag hos svärfar, trevligt!



Inget kul på TV, inget kul vid datorn, är inte ens på pysselhumör. Kanske lika bra att gå och lägga sig. Eller så kanske jag ska läsa någon inspirerande bok eller tidning. Håller faktiskt på och läser en roman med, ska nog lägga mig med den nu när jag ändå inte har lust på nåt annat. Marian Keyes, min favorit.

Trevlig helg!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0