Tis 4/5 -Här vare sjukt igen-

Ja, lilla tussen har blivit sjuk igen. Snoret är värre och så har hon fått feber igen. Stackars liten, det bara rinner och slemmar. Natten har varit riktigt hemsk, jag var vaken från kvart i två till efter fem med lillstumpan. Satt på golvet med henne i famnen. Hon sov ca fem minuter, vaknade och grät och skrek, helt otröstlig i fem minuter. Sov tio minuter, vaknade helt otröstlig i fem minuter osv. Efter att Magnus åkt till jobbet bäddade vi ner oss i sängen och sov lite längre stunder mellan varje gråt/skrikattack.
Sen har Amanda mest sovit hela dagen, ätit litegrann. Tycker så synd om henne. Hoppas hon blir frisk till helgen.

Nu har Magnus kommit hem (han är också sjuk, ont i halsen och hosta), så då kanske jag ska gå ut en sväng. I trädgården eller en promenad. Vore skönt med lite luft. Bäst jag passar på innan jag också blir smittad.

Jag har glömt vad jag skulle skriva. Sömnbrist? Så vi hörs senare om jag kommer på något vettigt. :)

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0