Ons 26/5 -Natten-

Precis när jag skulle gå och borsta tänderna igår hörde jag gnäll från sovrummet. Bytte till pyjamas och bäddade sen ner henne bredvid mig och hon somnade faktiskt om nästan direkt. Hon sov rätt bra i natt också. Hon vaknade vid sex-tiden, då klättrade hon ner från sängen, som hon nyligen har lärt sig. Gick runt sängkanten och gnällde så jag tog upp henne och då sov hon en timme till.

Hon somnade vid sju idag med så vi får se om det blir lika som igår.

I morgon kommer Magnus hem och vi längtar! Frågade Amanda förut var pappa är och då började hon kolla runt efter honom, sötnos.


Amanda säger hej från leksakslådan. Här klättrar hon ofta ner.

Nu ska jag kolla vidare på Arga Snickarn och sen Grey's. Sen blir det sömn, är så galet trött!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0