Tors 11/3 -Shopping!-

Idag var vi som jag skrev i går in till stan. Eftersom vi har världens bästa Magnus (som inte tyckte att vi skulle gå till bussen i det här föret) så kom han och skjutsade oss till stan. Vi gick på marknaden, som blir sämre för varje år tycker jag. Det är ju mest bara en massa lågpriskrimskrams som man lika gärna kan köpa på Ö&B eller liknande, förut känns det som det var mera hantverkare och så. Men det är klart att lite intressanta grejer finns det, jag köpte mössor till mig och Amanda, matchande. :D Magnus är superlycklig över att jag inte köpte en till honom också, förstår inte varför?!

Sen tog vi en sväng i stadens affärer också, köpte lite kläder till Amanda (chock!), det går ju inte att motstå, några jättefina blommor och superfina ljusstakar på den där nya inredningsbutiken i Kärnan, där fanns det massor av fina saker! Hm, blev det något mer? Jo, några barnböcker på rean och lite påskpynt.

Vi tog även en lunch med farmor, Aron och Irma. Sen blev det mathandling också innan vi for hem, en heldag!

Jag hade tänkt lägga upp några bilder men det fungerar inget vidare, suck.

/M


Kommentarer
Postat av: anneli

såg den där nya affären på kärnan i går och oj vad glad jag blev så himla fina vägg ord dom hade där!

2010-03-13 @ 10:14:06
URL: http://annelimedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0