Ons 17/3 -Gnälligt-

Åh, seg natt i natt med massor av gnäll. Sen morgon tio i sex på det, tack min lilla älskling! Och eftermiddagen blev ännu mera gnällig med trött tjej som vägrade somna. Men däremellan hann vi med lite glada stunder också.

Var till stan och handlade mat. Middagen blev baconlindad fisk med senapssås, potatis och ångkokt broccolli. Gott!

Amanda somnade i alla fall ganska lätt nu för natten, skönt det. Hoppas natten blir bättre, man blir ju på för himla tråkigt humör när man sovit lite.

Ja, det var ingen speciellt händelserik dag i vårt liv idag...

Känner mig nästan färdig att gå och lägga mig redan, kanske jag skulle göra det? Passa på när lillskrutt sover...

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0