Mån 8/3 -Kalas-

Igår var en dag med flera besök och mycket fikande. Hade gjort en mumsig tårta, chokladbottnar, vaniljsås, rårörda hallon, vitchoklad- och citronfluff samt hallon på toppen, mums! Och anledningen till detta frossande var ju att jag blev ett år äldre igår. Inget speciellt att fira, men trevligt med besök och gott med tårta. :)

Idag har vi lekt (såklart), packat upp lite mera grejer, gjort barnmat och busat. En ganska vanlig dag i föräldralediga livet.

På tal om att fira födelsedagar så längtar jag efter Amandas, tänk vad kul att fixa kalas till henne. Okej, de första åren kanske inte hon bryr sig så mycket om, men ändå. Och jag har hittat massor av presenter redan, hehe. Fast vissa får nog vänta några år. Det finns ju så många saker man vill köpa! Både till henne, mig, Magnus och vårt hem, synd att inte ekonomin är obegränsad. Eller tur kanske, annars skulle vi drunka under saker.

Vi har fått fixat vår tv nu, känns jätteskumt, har knappt kollat på tv sen vi flyttade från stan. Men lite trevligt är det ju, sneglar lite på Svenska Hollywoodfruar nu, vissa är ju för roliga...

Det blir väl tidigt i säng, för Amanda lär vakna klockan sex, härligt att komma upp! ;)

/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott Marja!! Ja vi måste ses, jag törs inte komma nu dock eftersom lilla Amanda kan bli sjuk. Men när hostan och snoret är helt borta så ska vi ses! Har ju en present till amanda vi också som helst skulle ha avrit given för länge sedan men så är det, jag har sjukt fullt upp nästan jämt att man slappnar av då man inte har ngt alls att göra. Ha et så gott så länge så hör jag av mig då Nåmi är helt frisk! =) Kramar till er

2010-03-11 @ 00:31:23
Postat av: anneli

bästa kommentaren är ju när maria montazami på svenska hollywoodfruar säger :utan läppstift känner jag mig naken,utsatt och exposed:)

2010-03-11 @ 11:03:12
URL: http://annelimedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0