Fre 12/3 -Aaaj-

Min ena matstation gör fruktansvärt ont. Håller på att bli galen. Inte blir det bättre av att min lilla tjej har huggtänder som hon gnager med när hon äter. Hur ska man stå ut att amma när barnen fått tänder? De som kom på att man ska amma till barnen är minst ett år, tänkte nog inte på det... Det var väl säkert nån karl som kom på det...
En gång råkade Amanda bita mig och då lovar jag att det svartnade för ögonen, trodde hon bitit av hela bröstvårtan. Och så jäkla mesig för smärta är jag inte, det gör förbaskat ont.

Ja, nu blev det massa gnäll, lågt blodsocker här. Och så ska man bestämma vad man ska äta, är inte alls inspirerad. Är inte sugen på något heller. Skulle vara hämtpizza kanske, fast man ångrar sig alltid när man sitter med den fettdrypande degen framför sig. Chips vore också gott. I behov av salt kanske? Jaja, nu ska jag sluta med det här och ta ett middagsbeslut.

Vi hörs!

/M


Kommentarer
Postat av: anneli

haha det där med tänderna känner jag igen,wilmer har lyckats bita mig med hihi,jag funderar på att sluta med amningen men vet inte hur?Wille vägrar suga på nappflaska :)

2010-03-13 @ 10:15:32
URL: http://annelimedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0