Tis 8/6 -Sommaren är kort-

Vi har haft två pestnätter nu. Igår var både jag och Amanda på riktigt dåligt humör så det var ingen vidare rolig historia. Inatt sov vi lite bättre och idag har vi haft mycket kul! Lekt, busat och dansat.

Jag har beställt en födelsedagspresent till Amanda idag.
Alltså kan ni förstå att hon snart är ett år!? Det kan ju inte vara möjligt. Tiden går för fort.

Nu är det sommar. Vi vet ju alla hur fort sommaren går. Och efter den är slut ska jag börja jobba. Snart alltså! Känns så där. Jag kommer att ha varit hemma nästan 1,5 år då. Men då ska jag bara jobba två dagar per vecka fram till januari. Sen blir det heltid igen. Jag kommer att längta ihjäl mig efter Amanda när jag jobbar.

Igår stog det om björklössen i ÖP, det var visst bara vanliga svenska och inte ryska. Men invasion hur som helst. Fast de senaste nätternas kyla (-3,5 som kallast) och dagens regn verkar ha skrämt bort dom från oss. Hoppas det inte bara är tillfälligt.

Nästa vecka har syster semester och då ska vi umgås! Hoppas jag! :)

/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0