Tis 15/6 -Språkutveckling-

Idag blev det promenad till Dvärsätt igen. Sen hade vi en rolig dag med mycket bus. Amanda har varit på bra humör nästan hela dagen och det är ju så härligt! Vi skrattar mest hela tiden då.

I morse när vi åt frukost tog Amanda nappflaskan och slängde den på golvet. Så kikade hon efter den. -Jaha, nu är den borta, sa jag. Då tittade hon på mig, sen pekade hon på flaskan och sa -Där. :)

Hon säger även "häst" fast jag vet inte om hon förstår vad det är.

Jag ska ta och lägga mig för jag måste ta mig upp i tid i morgon. Vi ska åka till stan tänkte vi och bussen går 09:10. Så jag måste göra klart allt innan frukost, som vi måste äta lite tidigare så vi hinner. Jaja, man ska väl vara glad att det ens går en buss med barnvagnsplats. När vi gick hem idag så jag förresten ett tåg och kom på att man kan ju åka tåg mellan Krokom och Östersund. Undrar hur mycket dyrare det är?

Uppdatering: Det är billigare att åka tåg än buss, 30kr mot 38kr. Och det tar endast 16 minuter. Skriv upp det så ni kommer ihåg. :D

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0