Mån 14/6 -Det är inte varje dag...-

...man stöter på kameler när man promenerar i Krokom. Men idag gjorde vi det, det är nämligen en circus som slagit upp här. Så Amanda fick se både hästar (favoriterna), lamor och kameler idag. Tog en långpromenad till Dvärsätt. Jobbigt väder, stekande sol och isande blåst samtidigt, men skönt när vi var hemma igen.
Då blev det lunch och sen kom mamma och hälsade på. Så det blev en myseftermiddag.

Kvällen har jag spenderat vid tv:n då det var final på både Biggest Loser och Top Model. Så inget fotbolls-vm här ikväll. Undrar om det var därför Magnus gick och la sig före nio? ;)

Nu ska jag försöka bära in Amanda till hennes säng utan att hon vaknar. Hon ligger och sover på ett täcke på golvet nu. Sen ska jag lägga mig också.

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0