Fre 11/6 -Lekar-

Äh, det blev ingen Öf idag. vi stannade hemma och lekte istället. Väderkartorna visade spöregn, men det har varit fint hela dagen. Så vi blev lite lurade där.
Men vi har haft en kul dag! Amanda har kommit på det här med att klappa händerna, så det har vi sysslat med mycket under dagen. Sen har hon även upptäckt att gosedjuren är roliga, hon kryper runt med dom och brottas och håller på. Hon hittade en babydocka på Öf som hon lekte med länge i onsdags. Men annars är favoriten hennes blå vw-bubbla. En modellbil som jag fick för en massa år sedan som hon nu har fått. Det är en sådan som man drar bakåt så åker den av sig själv, men Amanda kör den baklänges och sen tar hon upp den så att hjulen "spinner", det tycker hon är kul! Även gåvagnen som hon helst klättrar på och står i är en favorit. Och så att gå på promenad med Brio-spisen. Ja, det är lite av vad som gäller just nu!

I helgen ska det bli dåligt väder säger dom. Hoppas nästan på det för vi har ett stort behov av storstädning!

Jag fick förresten Amandas present idag, fin var den! Har hittat en massa mer presenter nu också, fast jag har inte köpt något mer än. Jag måste sansa mig! :D

Nu ska jag ta en dusch och sen hoppa i sängen. Magnus och Amanda har precis gått och lagt sig.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0