Tis 20/7 -Minnen-

Har precis suttit och läst min blogg från när Amanda föddes och fram till i våras. Tänk vad mycket som händer, helt otroligt. Blir så himla blödig... Men tur att jag skrivit ner för det är så himla mycket som jag redan har glömt. Och min Amanda-dagbok ligger jag så mycket efter i så det kommer ta flera veckor att skriva ikapp. Men nån dag snart ska jag ta tag i det också.

Idag har vi varit i stan och handlat lite mat. Sedan skickade jag ut Magnus i rosenbuskarna så nu är de rensade också. Jag och Amanda har busat här inne. Hade tänkt måla sista omgången men vädret såg för ostadigt ut. Snart blir det sängen. Är så galet trött, vi fick kliva upp redan kvart över sex för det hade hänt en kissincident. Vi hade glömt att sätta på en vanlig blöja igår kväll så hon hade en Up&Go (klarar inte lika mycket kiss), dessutom hade hon druckit väldigt mycket igår kväll så det blev för mycket kiss för blöjan. Men man hinner ju med mycket när man kliver upp tidigt...

I morgon blir det kalas. Tänk att vår lilla älskling fyller 1år! Jag är så lycklig som får vara mamma till henne.


På kalaset i söndags...

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0