Sön 4/7 -Helgens-

Jag hade rätt om igår, det blev massor med god mat. Jag åt så jag fortfarande är mätt! Men gott och trevligt var det! Och fint väder så vi kunde sitta ute, så himla skönt! Dessutom finns det knappt några småkryp i stan, hur underbart är inte det då?

Vi köpte lite blommor igår också, fast jag hittade inte allt jag ville ha, men jag får väl klara mig ändå. Nu ska de bara ner i jorden också, men det blir någon dag nästa vecka.

Idag gick jag och Amanda på powerwalk innan lunch, efter att ösregnet slutat. Jag har gått 7,5km-rundan fem gånger den här veckan. Fick även guida en man till väg 340(?). Ha, jag är inte så bra på vägbeskrivningar, men jag tror han förstod hur jag menade. Sen om det var rätt är ju en annan sak...

På eftermiddagen kom Peter, Veronica och Maja på besök. Amanda är väldigt intresserad av bebisen. Och Peter är en favorit också, honom följer hon efter och vill bli buren av. Hon blev lite sur när han åkte hem också. Vi åt i alla fall middag och sen glass.

Oh, Amanda har sovit i spjälsängen två nätter på raken nu. Hon ligger där nu med så hon kanske har kommit på att det är skönare att slippa trängas med mamma och pappa. Och mindre varmt. Hon vaknar några gånger varje natt, men det blir väl förhoppningsvis bättre med tiden. Förresten har två nya tänder kikat fram den här veckan, det är 8 stycken nu. Har inte märkt att hon har varit gnällig eller så, så hon kanske inte har känt av dom så mycket.

Ny vecka i morgon, sista innan Magnus semester!

/M

Kommentarer
Postat av: veronica anderheim

Hej och tack för igår! Alltid trevligt att träffa er, äta gott och prata lite förlossning, barn mm :-) Hälsa och tacka M för alla festisar, jag kunde inte öppna dörren när han ringde på eftersom jag låg i sängen och ammade, visste inte heller att det var han, trodde det va posten eller någon försäljare :-) Nu ska jag och Maja ta en prommis, kanske på barnens hus och köpa myggnät. Sedan ska vi träffa P och gå iväg och skriva faderskaps intyg. Kram på er!

2010-07-05 @ 12:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0