Sön 18/7 -Kalas-

Idag var det alltså dags för det första födelsedagskalaset! Det var pappa och mina småsyskon, svärfar med fru och Magnus lillebror. Amanda tyckte det var roligt att träffa alla, fast hon var nog lite fundersam först när det kom så många på en gång. Hon fick jättefina presenter också.

 
Tårtan och Amandas fruktsallad

     
Av farfar och familj fick hon en Bobby-car och en babushkadocka, moster Siri gav ett par skor och av morfar fick hon ett sportigt klädset. :)

Lite senare fick vi besök igen, då var det lilla Maja och hennes föräldrar som kom. De hade med sig denna söta presenten:

En stekpanna i trä med ett ägg i, vilket passar bra eftersom Amanda är tokig i ägg. :)

Tack för alla fina presenter och för att ni alla kom och firade vår lilla älskling som börjar bli stor!

Amanda börjar bli riktigt duktig på att gå nu, ikväll har hon gått fram och tillbaka här hur många gånger som helst och verkar jättestolt över sig själv. Och det är klart hon ska vara det! Utforskat sina nya leksaker har hon också gjort. Hon vågar inte sitta på bilen än, men hon går runt med den samt att hon har försökt att lyfta upp den några gånger, ser ju för kul ut. Sötnosen min!

Jag är så nostalgisk nu. Tänker hela tiden på vad som hände för ett år sedan. Blir helt rörd när jag tänker på det och hur mycket jag älskar vår lilla tjej.

Snart är det läggdags och i morgon är det förhoppningsvis målarväder!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0