Ons 7/7 -Easytone-

Var och hämtade mina nya träningsskor igår, ett par Reebok Easytone. Testade dom idag och det känns i mina ben! De har luftkuddar i sulan som gör att musklerna i benen och rumpan måste jobba mera när man går. Så snart kommer jag att vara hur vältränad som helst, haha!

Igår gick jag och Amanda och hälsade på farmor. De lekte och busade. Vi åt lunch och busade lite till. Sen blev det visst två skivor sockarkaka också. Men faktiskt så gör vår farmor den gudomligaste sockerkakan som man bara inte kan tacka nej till. Innan vi skulle gå hem så fick Amanda gunga lite på lekplatsen. Först tyckte hon att det var jättekul, men sen fick hon syn på en liten pojke som lekte i sandlådan och då blev hon jättearg! Hon ville upp ur gungan och leka med pojken. Fick en bild på henne när hon var ilsk:


När jag visade bilden för henne idag så började hon gapskratta! :)

Pojken blev förresten lite rädd för henne tror jag för han gick hem...

Idag har jag påbörjat grundmålningen av den nya panelen på huset. Men fy vad tråkigt det var. Och pilligt, om man nu inte vill ha färg på både grund och plåt, då är det bara att slabba på det. Efter middagen såg det nästan ut att bli regn så då vågade jag inte måla mer. Får se hur länge det kommer ta innan alla tre lagren är på, om det blir i år eller inte...

I morgon ska vi på 1års-kalas! Det ska bli roligt! Kanske kan vi få några tips inför våra stundande kalas också. Bara två veckor kvar tills hon fyller nu! Borde göra inbjudningskort och skicka i väg. Men det blir i alla fall kalas på hennes födelsedag och sen på söndagen innan för dom som jobbar och så, har vi tänkt. Men inbjudningar kommer!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0