Ons 14/7 -Besök-

Vi stannade hemma idag, Stefan hade inte tid att träffas och då kändes det onödigt att åka till stan. Speciellt för att handla något som vi inte ens kommer ihåg vad det var. Men om någon dag måste vi in och handla kalasgrejer! Vi blev lite sena med att fixa inbjudningar så det fick bli via telefonen istället. Men huvudsaken är ju att det blir av. Vi väntar på några svar än men det verkar bli mest folk på söndag.

Idag gick jag och Amanda på powerwalk på förmiddagen medan Magnus var hemma och (gissa vad?!) rensade på uppfarten! En stund efter att vi kommit hem så kom pappa, Aron och Irma förbi. Pappa stannade bara en liten stund innan han for till gymmet. Vi åt lunch och lite senare åkte Aron också till stan för att ha körlektion. Irma stannade och lekte med Amanda medan jag kämpade för att hålla mig vaken, var helt galet trött.
Vi tog en promenad in till Krokom för att köpa en grej som saknades till middagen. Träffade på en gammal vän som jag inte sett på fyra år, kul! Och i Krokom av alla ställen.
När vi kom tillbaka från promenaden hade pappa och Aron kommit tillbaka så de tog med Irma och åkte hem.

Efter middagen slumrade jag en stund vid tv:n och nu ska jag ta med mig familjen, som ligger och sover på golvet och lägga oss. Det ska bli så underbart att sova!

/M

Kommentarer
Postat av: Mariann

Vi har kvar flaggorna "1st birthday" om du vill ha :)

2010-07-15 @ 15:15:59
URL: http://mariann.blogg.se/
Postat av: Marja

De var fina! :) Hm, men då får jag pynta när gästerna redan har kommit, haha! :D

2010-07-15 @ 23:05:11
URL: http://marjasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0