Mån 12/7 -Konstig dag-

Vaknade vid fyra och märkte att Magnus var vaken. Han kunde inte sova och det smittade han av sig på mig med. När han åkte till jobbet vid halv fem klev jag upp. Skrev middagslista och läste inredningstidningar. Tio över sex vaknade Amanda. Vi brukar sova till åtta ungefär så det var alldeles för tidigt. Hon lekte på här en stund och lagom tills jag tänkte gå ner och fixa frukost vid åtta så somnade hon om. Sov ända till halv tio. Så det blev en sen frukost och nu blir väl resten av dagen konstig. Normalt brukar ju vi vara ute på promenad nu, men Amanda är ju såklart inte trött än.
Jag har en känsla av att alla våra bra rutiner kommer att förstöras nu under semestern. Men det går ju inte, jag måste ha våra promenader. Måste gå ner ett kilo till innan Amanda fyller år för att klara mitt mål. Nio dagar kvar...


Underbar blomma som växer på vår äng...

I eftermiddag ska vi in till stan, som jag skrev om igår. I övrigt har jag nog inga nyheter. Så nu ska jag tvätta Amanda igen, fick visst inte bort all gröt sen frukosten.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0