Fre 2/7 -Sommar-

Vi klarade oss från vattnet den här gången. Och nu har faktiskt kommunen bestämt sig för att kolla upp ledningarna, så det blir till veckan. Wow.

Idag har det varit strålande väder, fast vi har mest varit inne, det blir så varmt för Amanda och inte vill hon sitta stilla under ett parasoll. Men vi var ut på powerwalk på förmiddagen och på vägen hem mötte vi farmor så vi stannade och pratade en stund.

I morgon ska vi på kalas i Torvalla och det ska bli himla trevligt. Blir säkert en massa god mat och trevligt sällskap. Innan dess ska vi kika på lite blommor hade vi tänkt. Måste ta och fixa min rabatt som jag planerat för i flera månader. Nu har jag dessutom hunnit ändra mig angående var den ska vara. Men det kommer att bli mycket bättre så här. Tror jag i alla fall. Annars får jag väl gräva upp växterna och göra om igen.

Jag tog och satte upp myggnät för balkongdörren idag så nu kan vi ha den öppen. Men åh, så skönt! Vi har ju blivit kokade varje natt ett tag så det ska bli skönt med lite omväxling.

Jag ska ta och lägga mig nu, Magnus är faktiskt också vaken och Amanda somnade nyss på ett täcke på golvet. Men nu blir det sängen för hela familjen.

Trevlig helg!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0