Tors 28/1 -Fröken lat...-

...slog till så det blev ingen utgång idag.

Åt lunch och läste tidningen medan Amanda tog ett pass i hoppgungan, hon kan verkligen hoppa hur länge som helst. Sen lekte vi en stund innan det var matdags för Amanda. Efter hon hade ätit och busat på sängen en stund blev hon trött igen och somnade med hjälp av nappen och strykningar på ryggen. Hon vaknade alldeles nyss efter att ha sovit nästan en timme.

När hon vaknar själv blir hon ofta lite ledsen, men när hon hör att man kommer upp för trappan så blir hon tyst och när man kommer in i rummet så ligger hon och tittar mot dörren och blir jätteglad. Hon är extra pratig och himla mysig när hon är nyvaken. Jag blir förvånad varje dag över vilka enorma känslor jag har för denna lilla tjej!

Nu ska vi amma och sen blir det väl middag och lek resten av kvällen. I morgon är det fredag igen, då kommer Magnus, jippi! Han är väldigt efterlängtad som vanligt!

/M

Kommentarer
Postat av: Siri

Om du är förvånad över dina känslor kan du ju tänka hur jag känner mig!!

Ikväll åt jag middag med din karl, vi hämtade hem från lilla siam (gott!) Åt och snackade relationer. Åsså bytte vi saker med varann(snygga stolar mot smarriga matvaror!) :)

2010-01-28 @ 21:35:11
URL: http://siriamanda.blogspot.com/
Postat av: Marja

Hehe, men det vore ju konstigt om man inte fick starka känslor för den lilla sötnosen! Jag hörde att du dejtat min man, vad faaeen!!

2010-01-29 @ 10:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0