Tis 26/1 -Denna sömn-

Ja, jag fortsätter väl att tjata om sömn, ledsen om jag tråkar ut er, men livet handlar väldigt mycket om detta ämne just nu.
Amanda var ovanligt trött av sig igår och verkar vara det idag med, konstigt. Men i övrigt är hon som vanligt, så jag tror inte att hon är sjuk eller så. Kanske blir hon trött av att fara runt på golvet som en tok hela dagarna?
Natten gick i alla fall bra, mat tre gånger, men jag är så otroligt trött. Det är knappt jag tar mig upp ur sängen på morgonen, jag orkar nästan inte klä på mig. Blä, vad less jag är på att vara så här.

Idag ska vi försöka komma ut en sväng, men jag brukar bli ännu tröttare när jag får frisk luft, fast tröttare på ett skönare vis på något sätt. Hm, flum, flum!

Jag hade inte så mycket att tillföra bloggen idag, hjärnan har åkt på semester tror jag.

Nu ska jag kolla till min underbara lilla tjej som ligger och snusar förmiddag.

Ha en fin dag!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0