Ons 20/1 -Fall-

Amanda vaknade precis när jag parkerade vagnen efter promenaden förut. Försökte att få henne att somna igen genom att ta en runda på uppfarten men det gick inte. Så vi gick in och jag la henne på sängen, vänder mig bort i en sekund för att lägga ifrån mig kläder på fåtöljen. När jag tittar tillbaka ser jag Amanda rulla över sängkanten. Oj, vad ledsen hon blev, tror mest hon blev rädd men lite slog hon sig, hon har en röd fläck i pannan nu. Kände mig som en hemskt dålig förälder just då. Efter lite gos och amning så blev hon glad igen och skrattade.
Det var ju garanterat inte sista gången hon kommer ramla och slå sig och det är väl bara att inse att det inte går att skydda de små från allt.

Sen tog jag en dusch och under tiden satt Amanda i sin matstol inne i på toaletten och lekte med sina grejer. Ett bra sätt att kunna hålla sig fräsch och hålla koll på henne samtidigt. :)

Tog och dammsög undervåningen också, så jag har gjort någon nytta i alla fall.

Det var jättesoligt när vi skulle gå ut förut så jag letade fram mina solglasögon, men hjälp vad Amanda skrattade åt mig när jag satte på dom. Jaja, jag bjuder på den, är hon glad är jag glad. Och idag har hon mest varit supergo och glad!

Nu ska vi gå och amma och sen kommer väl snart resten av familjen hem.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0