Tors 18/2 -En vanlig dag-

Ja, idag har det inte hänt så mycket, mycket lek och en hel del gnäll från Amandas sida. Fast hon var gladare på eftermiddagen. Hon vill mest stå upp hela dagarna och har fått riktigt bra balans nu, det är väldigt sällan hon tappar den och faller. Skönt för det innebär ju mindre tårar.

De senaste nätterna har varit jobbiga. Fy, vad segt och vad trött man blir. Men det är bara att bita ihop och genomlida, det blir väl bättre så småningom.

De närmsta veckorna ska Magnus vara borta mycket med jobbet och det ser jag inte alls fram emot. Vet inte hur jag ska orka ifall Amanda ska sova lika dåligt som nu. Men det löser sig, det är ju onödigt att oroa sig på förhand, även om jag är expert på det. :)

Och i morgon är det fredag igen, härligt! Då vet jag att vi snart får två dagar tillsammans hela familjen, underbart!

Trevlig fredag på er!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0