Tis 2/2 -Upptäckaren-

Ja, hon har blivit en riktig upptäckare Amanda. Hon kryper mellan rummen och kollar på allt. Mest spännande är (såklart) sladdar som hänger, eluttag och liknande. Försöker få henne att förstå att hon inte får pilla på sådana grejer, men hur lätt är det för en 6-månaders att fatta?

Morotspurén idag väckte inga större känslor, hon åt men visade ingen min om hon tyckte det var gott eller inte. Jag är mest spänd på vad hennes mage tycker. Men det går säkert bra, hon fick ju bara några små skedar.

Vi har inte fått till sovtiderna riktigt idag heller, men lite bättre är det. Hoppas det fungerar bra i morgon. Då tror jag dessutom att vi ska försöka ta oss ut, ifall det inte är allt för kallt. Längtar till vår och mindre kläder som ska byltas på varje gång.

Nu ska jag mysa med en nyvaken och lite ledsen tjej.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0