Tis 16/2 -Stök-

Idag har vi haft besök både av mamma och pappa. Mamma kom med bussen så jag och Amanda gick för att möta henne. Ville även se hur lång tid det tar att gå till busshållplatsen ifall vi ska åka till stan någon dag. 25 minuter tog det. Vi lekte med Amanda och hon visade allt hon lärt sig sedan sist. Sen när Magnus kom hem så tog jag och mamma och fixade undan grejer i matsalen och ställde i ordning, så nu kan vi sitta vid matbordet och äta, trevligt!
Pappa kom förbi en sväng och fixade lite så nu har vi vatten och diskmaskin i köket, det går framåt! 

Sen blev det en semla också...

Ja, så mycket mer händer inte, försöker att plocka lite här och där, tvättar och står i.

Nu ska jag se hur nattningen går och sen kanske få undan någon mer låda.
I morgon är Magnus ledig och då ska vi uträtta grejer i stan.

/M

Kommentarer
Postat av: Madeleine

heeeej!! ska komma å hälsa på dig framöver, har gröt till din lilla donna som jag knapppt sett...haha skandal! träffade på mannen din på maxi så han har förklarat vägbeskrivning...men jag lär ju knappast hitta utan hjälp =) vi får boka in ngn dag! Jag har rätt köriga veckor med hämtning och lämning av de tre stora barnen...men ngn dag ska vi allt hitta =) KRAM

2010-02-16 @ 21:55:37
URL: http://mattssonmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0