Lör 13/2 -Kaos-

Nu kommer jag ihåg varför jag hatar att flytta, KAOS!
Det kommer att ta flera år innan vi får någon ordning här.

Försöker kolla på Melodifestivalen på Magnus jobbdator, men det fungerar inget vidare (gissar att jag inte missar så mycket). Så jag slänger in ett blogginlägg i stället. Pappa har i alla fall fixat i badrummet hela dagen, grymt! Nu behövs bara en rejäl städning, lite silikon och några lampor. Great!

Nu ska jag trösta en ledsen liten tjej som vaknat av borrandet nere i köket.

/M

Kommentarer
Postat av: blommigatjejen från FL

vart har ni flyttat?vi flyttar snart också från torvalla till hus

2010-02-13 @ 21:23:28
URL: http://annelimedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0