Fre 12/2 -Fredag igen-

Fredag igen, ibland känns det som det inte är annat, vilket ju är skönt. Fredagar är ju en av de bästa dagarna. Idag är det strålande fint väder ute, fantastiskt fint, men lite väl kallt för min smak, så jag njuter inne. Skulle ha varit ute och fotat lite, men kameran brukar strejka när det är kallt, så jag fotade lite genom ett öppet fönster förut. Det blev lite Oviksfjäll och Åreskutan, vardagsmat alltså. ;)

För övrigt har det inte hunnit hända så mycket. Amanda sover en stund nu och när hon är vaken kryper jag efter henne hela tiden för att passa så att hon inte ramlar när hon reser sig upp.

Mest väntar vi (eller jag i alla fall) på att Magnus ska komma någon gång under eftermiddagen. Tänk vad fantastiskt att få träffa honom varje dag sen, härligt!

I morgon bär det av...

Vi får väl se när jag skriver nästa gång, om det blir något mer innan vi flyttar, eller om jag väntar tills vi fått ihop vår egen dator. Hur som helst, i'll be back!

Trevligaste helgen på er!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0