Tors 26/8 -Väntan-

Idag har vi mest bara väntat på att det skulle bli kväll så vi fick åka och hämta Magnus på flyget. Så skönt när han är hemma igen. Då känner jag mig trygg och avslappnad. :) Och Amanda blev jätteglad att se pappa igen. Sa till henne idag att pappa skulle komma hem och då gick hon till trappan för att titta efter honom, la huvudet på sned som hon brukar och sa "-Heeeeej! Papp!". :)

På förmiddagen var vi ute och testade Amandas galonbyxor och gummistövlar. Hon tyckte inte om dom kan jag lova. Tårarna rann och hon skrek tills vi gick in och tog av dom igen. Men det är klart, det är inte så lätt att gå i gummistövlar, som dessutom är för stora. Får nog köpa innersulor till dom.


Usch, vad trist mamma!

Så vi gick in ganska snabbt och tog av galonisar och stövlar. Tog sedan en kort promenad för att posta ett brev. I vagnen blev hon glad igen.


Mycket mysigare att åka vagn.

Vindfleecejackan från Po.P som Amanda har var ett mycket bra köp. Köpte den i januari i storlek 74 med förhoppning att hon kanske skulle kunna ha den även under våren. Som ni ser på övre bilden är fortfarande hela mudden uppvikt så den kan hon ha hela hösten med. Perfekt!

Nu ska jag gå och lägga mig och det är så härligt att mitt element är hemma igen så jag slipper ligga och frysa hela nätterna.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0