Tors 12/8 -Rensa-

Idag har jag gjort två rensningar. Först var det badrumsskåpet som fick sig en omgång. Varför ha tio olika varianter av hårspray och hårmousse när jag aldrig använder någon stylingprodukt i håret? Blev nästan en hel plastpåse med grejer som fick åka.
Sen var det garderobens tur. Fast jag rensar flera gånger per år så är det alltid fullt med kläder som känns fel. Så den här gången blev det gjort ordentligt. Allt som har fel storlek, fel passform eller inte används av någon annan anledning rensades bort. Tillslut blev jag faktiskt tvungen att hejda mig, måste ju ha något att ha på mig i tills jag köpt på mig ett lager nya kläder (i rätt storlek, med rätt passform). Två IKEA-kassar med bortskänkes och en plastpåse som ska slängas blev resultatet. Himla skönt!

Tanden värker fortfarande, men jag fick ett telefonsamtal från södra delarna av landet idag med tips. Tack för det snälla Ingalill! :)

Idag sov Amanda två gånger på dagen igen och är fortfarande vaken. Hoppas hon somnar snart så jag kan gå och lägga mig.

I morgon kommer mamma på besök, det ska bli kul!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0