Tis 17/8 -Sugen på bär?-

Idag kom pappa och Irma på besök, kul! Amanda for runt och underhöll som vanligt. Hon blev himla nöjd när morfar hade köpt med sig vindruvor till henne. Irma hittade några fynd i min garderobsrensning, så nu är det lite mindre att skänka till Kupan.

Var ute lite också, jättevarmt och skönt i solen, men det känns att det är kallare tider på gång när man kom ut i skuggan. Borde ta och plocka lite bär, har vinbär (röda och svarta) i mängder så om någon vill ha är det bara att komma och plocka. :) Har även lite hallon, men de vill jag ha själv. Alltså, jag får plocka dom och Amanda äter upp!

Blev lite pyssel idag med, målning den här gången. En mörkbrunbetsad spegelram som fick lite vit färg. Hur det blev visar jag när det är klart.

Nu ska jag lägga mig. Måste börja lägga mig tidigare för Amanda har börjat vakna en timme tidigare nu. Klockan sju är det uppstigning tycker hon. En bra sak var i alla fall att hon sov i sin säng hela natten i natt!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0