Sön 1/8 -Helgen-

Igår var vi hemma och lunkade på. Städade och sånt roligt. Efter middagen for jag och grannen ut i skogen för att leta hjortron. Det fanns inte så värst många, hon plockade väl en två deciliter och jag typ tio bär! Men i stället plockade jag smultron och blåbär. Fast vi hade inga plockare med oss så det blev en kladdig historia. Hittade massor av blåbär på ett ställe så vi kanske åker tillbaka dit med bärplockare någon dag. Amanda blev i alla fall himla nöjd när jag kom hem med "godis". :)



Idag har vi haft besök av familjen Skutberg som är på Jämtlandsvisit. Mycket trevligt! Amanda och Olivia lekte och Olivia visade verkligen hur man kör bobby-car. Så snart kanske Amanda kommer på det också. :)

Vår lilla A går runt som bara den och fort går det, ibland springer hon nästan. Så himla duktig! Och idag tog hennes vän Emilia sina första steg så snart kan de springa i kapp!


Sådan mor, sådan dotter: Amandas favoritläsning=H&M-katalogen och Lantliv som skymtar i bakgrunden.


Sådan far, sådan dotter: Så lik sin pappa!

Nu går jag och lägger mig. God natt!

/M

Kommentarer
Postat av: Mariann

Jaa nu går det undan! Emilia gick typ 20 steg idag :) Så det fortsätter varje dag och byggs upp till fler och fler :) Kram

2010-08-06 @ 16:47:40
URL: http://mariann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0