Mån 16/8 -Träning-

Tog en träningsrunda ikväll. Gick först 1,5km, sen tänkte jag prova att springa lite så jag satte ett riktmärke en bit fram. När jag kom dit kände jag att jag kan nog springa lite till så jag satte ett nytt riktmärke och så höll jag på tills jag var hemma. Sprang typ 2km och det är ju inte så himla långt för de flesta. Men för mig är det jättelångt! Har jättedålig kondition, ansträngningsastma och noll uthållighet. Så jag är nöjd!
Men jag var riktigt slut när jag kom hem och benen känns som gelé nu. Skönt att känna att man gjort något.

Nu ska jag börja dra mig mot sängen. Får ingen ordning på Amandas sovtider, men hon har väl å andra sidan aldrig sovit riktigt bra.

/M

Kommentarer
Postat av: siriamanda

Duktig du e! :) Lampskärmarna såg ju fin ut också! :)

2010-08-17 @ 07:31:49
URL: http://siriamanda.blogspot.com/
Postat av: Marja

Tack, tack! :)

2010-08-17 @ 22:27:58
URL: http://marjasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0