Ons 21/9 -Trevlig dag!-

Började dagen med ett besök på banken i Brunflo, det var Magnus som skulle dit men vi fick följa med också. Sen åkte vi mot Bräcke, fast jag och Amanda blev avsläppta på vägen. Hade nämligen äntligen lyckats få till en träff med Madeleine och Nåmi. Och vi hade ju en hel del att ta igen. Mycket trevligt var det! :)
När Magnus kom tillbaka från jobbet i Bräcke så fick han vara med och prata lite också innan vi åkte tillbaka mot stan.

Var och käkade samt handlade mat innan vi for hem.
Jag var hur seg som helst när vi kom hem så jag la mig och halvsov ett tag. Zzz...

I morgon har vi inte planerat något alls. Hoppas det blir fint väder!

Ja, nu ska jag dra mig mot sängen och det ska bli så skönt att sova! Hoppas på en lugn natt...


Den här godingen blir nio månader idag!

/M

Kommentarer
Postat av: anneli

HEHE SÖÖÖT TÄNK ATT VÅRA SMÅ REDAN ÄR 9 MÅNADER FORT DET GÅR.

2010-04-23 @ 12:17:57
URL: http://annelimedi.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Men guuuuuuudars vad söt hon är! Vilket ljuvligt charmtroll! :)

2010-05-01 @ 08:09:18
URL: http://urlottassynvinkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0