Mån 12/4 -Ny vecka-

När vi kom hem från stan igår satte jag mig i solstolen och somnade som en stock. Fy, så härligt det var! Efter att Amanda fått ett kvällsbad och ätit sin gröt gick jag ut med stavarna. Skönt! Jag hade i alla fall gått upp lite i vikt i morse, men det måste väl vara alla muskler jag fick från promenaden, haha! :)

Idag har vi inte gjort så mycket, lekt mest, som vanligt.
Jag kommer nog aldrig sluta förvånas och imponeras över hur mycket barn lär sig, hela tiden. Jag hinner ju inte ens med att skriva ner allt. Amanda försöker så smått att prata lite, hon har sagt mamma några gånger, samt titta och hej. Sen har hon lärt sig pincett-greppet och att vinka. Nu ska vi bara lära henne när man ska vinka, just nu gör hon det mest när hon äter, haha. Sen har hon handen vänd mot sig, så det kanske betyder "-Ge mig mera mat!". :D
Ja, hon är så himla duktig vår lilla gobit!

På onsdag ska jag och Amanda åka till stan för en heldag med moster, det ska bli superkul! Och vi har flera saker att fira! ;)

Sen har vi ju bokat en shoppinghelg i Sundsvall också, det har jag glömt skriva tror jag, i början på maj är det i alla fall. Ska bli kul!

Nu ska jag leka lite innan middagen och försöka bläddra lite i nya Lantliv som kom idag. Fast det brukar inte gå så bra att läsa tidningar när Amanda är med...

/M

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej kära du! Vad jag skulle vilja ses, varför måste det vara så krångligt...???? Har du ingen bil, så kan du kanske komma ut till mig, jag har ju mina gulltussar att passa med skola och dagistider every day...ingen mammaledighet här inte haha! =) Vore så kul att surra lite...Amanda verkar vara en så härlig tjej! KRAM

2010-04-12 @ 21:06:56
Postat av: anneli

läsa tidning med bebis är i princip omöjligt hhihi

2010-04-17 @ 15:45:26
URL: http://annelimedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0