Lör 17/4 -Helg hos oss-

Helgerna hos oss ser oftast ut så här; Magnus och Amanda leker och jag pysslar med hushållsarbete. Tvättar och städar mm. Så även idag, plus att jag bytte sängkläder, målade en blomkruka och planterade om blommorna. Alltså jag tycker att det är trevligt att fixa här hemma och Magnus och Amanda tycker nog att det är trevligt att leka, så det är en bra uppdelning.
Efter lunch gick vi in till Krokom och handlade lite. Inget skönt promenadväder, men det ska ju inte stoppa en från att röra på sig.
Sen har det mest varit matlagning och hockey. Amanda har precis somnat och jag tänkte lägga mig och bläddra i lite trädgårdsböcker och njuta av mitt lördagsgodis som består av chokladbollar.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0